قیمت پروتئین وی100 درصد با کیفیت بالا و قیمت مناسب

۲ بازديد

 

پروتئین وی منبعی غنی از پروتئین، اسیدهای آمینه ضروری و سایر مواد مغذی مفید برای بدن است. پروتئین وی به سرعت جذب بدن می شود و به افزایش حجم عضلات و تقویت آنها کمک می کند. علاوه بر این، مکمل آن در افزایش قدرت، عضله سازی (حجم) و کاهش چربی بدن موثر است. پروتئین وی انواع مختلفی دارد که به سه نوع اصلی تقسیم می شوند. انواع پروتئین وی شامل پروتئین وی غلیظ، پروتئین وی جدا شده و پروتئین وی هیدرولیز شده است.

درصد پروتئین خالص در انواع مختلف پروتئین وی متفاوت است و هر کدام تاثیر متفاوتی روی بدن و عضلات آن خواهند داشت. هنگام خرید مکمل بدنسازی پروتئین وی، حتما به خلوص پروتئین موجود در محصول توجه کنید. هنگام خرید، قیمت پروتئین وی را در نظر بگیرید. توجه داشته باشید که قیمت پروتئین وی 100درصد داروخانه بالاتر از درصدهای پایین این مکمل خواهد بود. در این صفحه از داروخانه اینترنتی داروچی می توانید قیمت مکمل ها از برندهای ایرانی و خارجی را مشاهده کنید.

آشنایی با انواع پروتئین وی برای بدنسازی

پودر پروتئین وی انواع مختلفی دارد که از نظر خلوص پروتئین با یکدیگر تفاوت دارند. درصد خلوص مکمل آن در طی فرآیند تبدیل شیر به پنیر تعیین می شود. قبل از خرید پروتئین وی، باید با انواع این مکمل آشنا شوید. مشخصات کنسانتره، ایزوله و هیدرولیز آن به شرح زیر است:

کنسانتره پروتئین وی (WPC): کنسانتره پروتئین وی حاوی سطوح پایینی از چربی و کربوهیدرات است. وی غلیظ رایج ترین و ارزان ترین نوع پروتئین وی است و خلوص پروتئین آن 70 تا 80 درصد است. وی غلیظ حاوی قند و چربی است و طعم بهتری نسبت به سایر انواع پروتئین وی دارد.

پروتئین وی ایزوله (WPI): برای تولید ایزوله پروتئین وی، فرآیند فیلتراسیون پیشرفته تری برای حذف قند، چربی و کربوهیدرات ها انجام می شود. مکمل های پروتئین وی به طور کلی حاوی حداقل 90٪ پروتئین وی خالص هستند. پودر وی ایزوله برای افراد مبتلا به عدم تحمل لاکتوز و کسانی که سعی در کاهش وزن دارند انتخاب بهتری است.

هیدرولیز پروتئین وی (WPH): برای تولید مکمل هیدرولیز وی، فرآیند هیدرولیز برای تجزیه پروتئین به اسیدهای آمینه کوچکتر استفاده می شود. به همین دلیل پودر پروتئین وی هیدرولیز شده سریعتر توسط بدن جذب می شود و بهترین پروتئین وی برای افرادی است که به دنبال مکمل پروتئینی با کارایی بالا هستند. پروتئین وی هیدرولیز شده خالص تر از سایر انواع پروتئین وی با 90-95 درصد پروتئین است.

علاوه بر این، پروتئین وی هیدرولیز شده به دلیل بهبود قابلیت هضم و کاهش پتانسیل آلرژی زا معمولاً در مکمل های پروتئین پزشکی و شیر خشک نوزادان استفاده می شود. توجه داشته باشید که نوع مکمل در قیمت آن تاثیر دارد. معمولاً قیمت پروتئین وی خارجی بالاتر از قیمت پروتئین وی ایرانی در نظر گرفته می شود. برای تقویت هرچه بیشتر عضلات و جلوگیری از تخریب بافت عضلانی، بسیاری از بدنسازان همزمان با خرید گلوتامین خریداری می کنند. علاوه بر بدنسازی، از گلوتامین برای تقویت سیستم ایمنی بدن و درمان بیماری های خاص استفاده می شود.

شما می‌توانید هر یک از کراتین‌های مد نظر خود را از داروخانه اینترنتی داروچی سفارش دهید تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با قیمت بسیار اقتصادی و رقابتی برای شما ارسال شوند.برای مشاهده و خرید پماد ضد درد عضلانی خارجی با کیفیت بالا به داروخانه اینترنتی داروچی مراجعه کنید.

فواید مصرف بهترین پروتئین وی را بشناسید

مصرف انواع پروتئین وی فواید زیادی برای بدن به همراه دارد. به همین دلیل، علاوه بر ورزشکاران حرفه ای و بدنسازان، بسیاری از افراد پروتئین وی را خریداری می کنند. برخی از مزایای مصرف پروتئین وی عبارتند از:

حجم ماهیچه های بدون چربی را افزایش دهید و آنها را تقویت کنید

افزایش قدرت بدنی و استقامت

بهبود عملکرد ورزشی

کاهش وزن از طریق کاهش اشتها با ایجاد احساس سیری

سرعت بخشیدن به روند ریکاوری و کاهش خستگی بعد از ورزش

جلوگیری از تخریب بافت عضلانی

فشار خون را کاهش دهید

برای درمان دیابت نوع 2 موثر است

کاهش التهاب اندام های مختلف بدن

علاوه بر این، پودر وی بهترین منبع پروتئین برای افرادی است که از رژیم گیاهخواری پیروی می کنند. علاوه بر این، این مکمل با ایجاد احساس سیری به کاهش وزن و رسیدن به وزن مطلوب کمک می کند. افرادی که می خواهند وزن اضافه کنند باید از مکمل های گینر استفاده کنند. در نظر داشته باشید که قیمت گینر خارجی بالاتر از نمونه های ایرانی است و شما می توانید با توجه به بودجه خود بهترین نوع گینر را خریداری کنید.

برای مشاهده و خرید قرص تقویت باروری بانوان با کیفیت بالا از داروخانه اینترنتی داروچی روی لینک زیر کلیلک کنید.

https://darochi.com/product-category/types-of-supplements/womens-complement/strengthening-womens-fertility/

 

بهترین زمان برای مصرف مکمل

بهترین زمان مصرف مکمل پروتئین وی قبل از تمرین برای افرادی است که قصد انجام ورزش های سنگین و استقامتی را دارند. زیرا این افراد برای انجام تمرینات به کربوهیدرات و انرژی زیادی نیاز دارند. بهترین زمان مصرف پودر وی برای افرادی که به دنبال افزایش حجم و عضله سازی هستند بلافاصله بعد از تمرین است. توصیه می کنیم این افراد برای کاهش خستگی و درد عضلانی از مکمل های BCAA استفاده کنند. برای قیمت مکمل BCEA، از صفحه این محصول در داروخانه اینترنتی داروچی دیدن کنید.

عوارض جانبی مکمل خود را بشناسید

مکمل پروتئین وی برای اکثر افراد عوارض جانبی ایجاد نمی کند. با این حال، افراد مبتلا به عدم تحمل لاکتوز ممکن است علائم زیر را پس از مصرف پودر وی تجربه کنند:

حالت تهوع

اسهال

درد معده

نفخ شکم

از دست دادن اشتها

اگر هر یک از علائم بالا را تجربه کردید، مصرف مکمل را قطع کنید و در مورد ادامه مصرف با پزشک یا مربی خود مشورت کنید. برای اطلاع از قیمت پروتئین وی و خرید این محصول می توانید از این صفحه در داروخانه آنلاین داروچی استفاده نمایید.

 

قیمت مکمل آن مانند قیمت آمینو اسیدها و سایر مکمل های بدنسازی به حجم، نوع بسته بندی و برند آن بستگی دارد. به عنوان مثال، قیمت 5 کیلوگرم پروتئین وی بالاتر از قیمت مکمل وی در حجم کمتر است. اما قیمت پروتئین وی چندان بالا نیست و اگر بودجه کافی برای خرید بهترین برند خارجی پروتئین وی ندارید، پروتئین وی ایرانی برندهای معتبری مانند پگاه با قیمت مناسب تری به فروش می رسد.

جمع بندی

کراتین به عنوان یکی از مکمل های ورزشی ضروری برای ورزشکاران و به ویژه افرادی که بدنسازی انجام می دهند، شناخته می شود. مصرف کراتین می تواند کیفیت و کارایی ورزشکاران را به میزان قابل توجهی افزایش دهد و به آنها در رسیدن به اهداف خود در سریع ترین زمان ممکن کمک کند. از آنجایی که امروزه کراتین های زیادی در بازار موجود است، پیشنهاد می کنیم با مطالعه و تحقیق کافی در مورد این محصولات بتوانید بهترین کراتین بدنسازی را برای خود بیابید. توجه داشته باشید که تمامی کراتین های مورد نظر خود را می توانید در داروخانه اینترنتی داروچی سفارش دهید تا در اسرع وقت و با قیمتی کاملا اقتصادی و رقابتی برای شما ارسال شود.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.