بهترین مارک کراتین بدنسازی با کیفیت بالا و قیمت مناسب

۲ بازديد

 

امروزه افراد زیادی به بدنسازی علاقه دارند و در حال ورود به این رشته هستند. در بدنسازی علاوه بر داشتن تمرینات سخت و پر استرس، فرد باید به تغذیه خود نیز رسیدگی کند. در واقع تغذیه مناسب و استفاده از بهترین کراتین بدنسازی نقش بسیار مهمی در کیفیت کار ورزشکاران دارد و بی توجهی به این موضوع باعث می شود که فرد نتواند به نتایج مطلوب و مطلوب دست یابد. از آنجایی که مکمل ها نقش بسیار موثر و سازنده ای در کیفیت کار بدنسازان دارند، بسیاری از افرادی که در این زمینه فعالیت می کنند به دنبال خرید و استفاده از بهترین مارک کراتین بدنسازی هستند تا مصرف این مکمل ها حداکثر بازدهی را برای آنها فراهم کند. با توجه به تقاضای بسیار زیاد ورزشکاران به ویژه بدنسازان برای کراتین، کارخانه ها و تولیدکنندگان زیادی به تولید و فروش این محصول مشغول هستند و امروزه شاهد تعداد زیادی کراتین در بازار هستیم که هر کدام ویژگی های منحصر به فرد خود را دارند . به همین دلیل است که پیدا کردن بهترین مارک کراتین بدنسازی اهمیت بیشتری پیدا می کند. اگر در هنگام خرید مکمل های بدنسازی روی این موضوع حساس نیستید و به دنبال بهترین کراتین بدنسازی نیستید، ممکن است محصولی که انتخاب کرده اید، نتیجه چندان مطلوبی نداشته باشد و نیازهای شما را برآورده نکند. بنابراین باید جستجوی بهترین کراتین بدنسازی را بسیار جدی بگیرید. اگر شما هم به دنبال خرید بهترین کراتین بدنسازی هستید با انواع مدل های این محصول مواجه می شوید، به همین دلیل ممکن است در هنگام انتخاب و خرید یک کراتین مناسب دچار سردرگمی شوید و نتوانید انتخاب صحیح و متناسب با نیاز خود داشته باشید. از این رو در این مقاله بهترین برند کراتین بدنسازی را بررسی کرده ایم تا بتوانید اطلاعات کامل و دقیقی از این محصولات به دست آورید.

کراتین بدنسازی چیست؟

 کراتین ماده ای مفید و ضروری است که به طور طبیعی در بدن انسان یافت می شود اما برای افزایش حجم ماهیچه ها به کراتین بیشتری نسبت به کراتین طبیعی بدن نیاز خواهد بود. کراتین بسیار شبیه اسیدهای آمینه است و از آرژنین و گلیسین آزاد می شود. امروزه این ماده به عنوان مکمل خوراکی تولید و به فروش می رسد. کراتین برای بدنسازان و کسانی که تمرینات روزانه سخت دارند مناسب است. افراد از کراتین بدنسازی برای عضله سازی و افزایش انرژی استفاده می کنند.امروزه اثرات مثبت و سازنده کراتین بدنسازی بر عملکرد مغز، قدرت و عملکرد ورزشی و همچنین رشد عضلات تایید شده است. به همین دلیل کراتین بدنسازی یک مکمل بسیار مهم و حتی ضروری برای بدنسازی محسوب می شود.

مهمترین مزایای استفاده از کراتین بدنسازی عبارتند از:

کاهش زمان بهبودی

افزایش قدرت بدنی

کاهش خستگی در حین و بعد از تمرین

به عضله سازی کمک می کند

همچنین می توانید با انتخاب و خرید بهترین کراتین بدنسازی، تمام این مزایا را به دست آورید.

معرفی انواع کراتین بدنسازی

با توجه به تقاضای بسیار زیاد برای این محصول، تولیدکنندگان انواع مختلفی از کراتین بدنسازی را تولید می کنند که هر کدام دارای ترکیبات منحصر به فرد و ویژگی های خاصی هستند.بنابراین، یک سوال بسیار مهم هنگام انتخاب بهترین کراتین بدنسازی، در نظر گرفتن نوع کراتین است. زیرا هر یک از انواع کراتین ها بر اساس فرمولاسیون خاص و خاصی ساخته شده و دارای مزایای منحصر به فردی می باشد. به همین دلیل قبل از خرید کراتین بهتر است با انواع آن آشنا شوید تا در مورد تهیه یک کراتین بدنسازی مناسب تصمیم درستی بگیرید.با توجه به اهمیت بسیار زیاد نوع کراتین انتخابی و مورد استفاده در بدنسازی، سعی شده است تا انواع کراتین بدنسازی را به صورت جامع و کامل بررسی کنیم تا در هنگام انتخاب بهترین کراتین برای بدنسازی، دید کلی بهتری از انواع این محصولات داشته باشید. بدنسازی . مطالعه مطالب این بخش ممکن است اطلاعات مفیدی را در اختیار شما قرار دهد و برای شما مفید باشد.

کراتین مونوهیدرات

کراتین مونوهیدرات به عنوان یک کراتین طبیعی با درصد خلوص بالا شناخته می شود. داشتن قیمت اقتصادی و مناسب، تاثیرگذار در افزایش بافت عضلانی، درصد خلوص بالا و اثربخشی بالا از مهمترین مزایای این نوع کراتین بدنسازی است. کراتین مونوهیدرات به دلیل مزایای فراوان و قیمت مقرون به صرفه به عنوان یکی از پرکاربردترین انواع کراتین بدنسازی شناخته می شود. این نوع کراتین با تمام خصوصیات مثبتی که دارد، معایبی نیز دارد. مثلا ناراحتی معده، اسهال و نفخ را می توان از معایب آن در نظر گرفت. توجه داشته باشید که کراتین مونوهیدرات در آب ناپایدار است. این بدان معنی است که باید بلافاصله پس از انحلال مصرف شود.

کراتین اتیل استر

کراتین اتیل استر یکی از بهترین مکمل های بدنسازی موجود در بازار است. این نوع کراتین حلالیت بسیار بالا و قدرت جذب بسیار بالایی دارد به طوری که بیش از 99 درصد این کراتین پس از مصرف جذب بدن می شود. از مهمترین مزایای کراتین اتیل استر می توان به مواردی چون قدرت جذب بالا، اثربخشی برای همه، نداشتن عوارض جانبی، عدم فاز بارگیری و ... اشاره کرد. البته باید در نظر داشته باشید که این نوع کراتین طعم مطبوعی ندارد و قیمت آن نسبت به سایر کراتین های بدنسازی بیشتر است.

کراتین سیترات

کراتین سیترات یکی دیگر از انواع محبوب و پرکاربرد کراتین در بدنسازی است. این مکمل بدنسازی با مولکول های دیگر مرتبط است و بنابراین حلالیت بسیار بالایی دارد. توجه داشته باشید که برای موثر بودن کراتین سیترات باید در دوزهای بالا مصرف شود. علاوه بر این، این نوع کراتین به دلیل ساختاری که دارد، عارضه خاصی ندارد.

کراتین جوشان

برای تولید کراتین در حال جوش از مواد مختلفی از جمله قند، سدیم و یک ماده شیمیایی دیگر در ترکیب آن استفاده می شود. این نوع کراتین بدنسازی نسبت به سایر کراتین ها طعم بهتری دارد و قدرت جذب آن در بدن بسیار بالاست. مهمترین و بارزترین ضعف این نوع کراتین استفاده از شکر و سدیم در ترکیب آن است. زیرا ورزشکاران باید مقدار کمی و محدود از این دو ماده را مصرف کنند.

شما می‌توانید هر یک از کراتین‌های مد نظر خود را از داروخانه اینترنتی داروچی سفارش دهید تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با قیمت بسیار اقتصادی و رقابتی برای شما ارسال شوند.برای مشاهده و خرید بهترین قرص غضروف ساز گیاهی با کیفیت بالا به داروخانه اینترنتی داروچی مراجعه کنید.

 

بهترین کراتین خارجی برای بدنسازی

افرادی که در زمینه بدنسازی فعالیت می کنند به خوبی اهمیت استفاده از کراتین و تاثیر آن بر بدن خود را می دانند. بنابراین اکثر این افراد به دنبال بهترین برند کراتین بدنسازی هستند تا بتوانند کیفیت کار خود را به میزان قابل توجهی افزایش دهند. امروزه می بینیم که افراد زیادی برای خرید بهترین کراتین بدنسازی به نمونه های خارجی روی می آورند. در ادامه بهترین کراتین بدنسازی خارجی را برای شما بررسی کرده ایم تا قبل از خرید کراتین اطلاعات مفیدی در مورد آنها داشته باشید.

 پودر کراتین 3000 یورو ویتال 250 گرمی

پودر کراتین ویتال 3000 یورویی 250 گرمی را بسیاری از افراد به عنوان بهترین کراتین برای بدنسازی می شناسند. این کراتین قدرت متابولیک بالایی دارد و به دلیل وجود مواد مختلف در ترکیب آن به خوبی جذب بدن می شود. از طرفی طعم آن نیز مناسب است.پودر کراتین 250 گرمی ویتال 3000 یورو فواید زیادی دارد که یکی از مهمترین آنها جلوگیری از تشکیل اسید لاکتیک در عضلات است. علاوه بر این، این مکمل به عنوان بازگرداننده ذخایر گلیکوژن بدن شناخته می شود و مصرف آن می تواند در افزایش حجم عضلات در ورزش های سرعتی و قدرتی موثر باشد.به طور کلی مواردی مانند افزایش قدرت و عملکرد عضلانی در ورزشکاران، تحریک سنتز گلیکوژن عضلانی، بهبود عملکرد مغز و حافظه، افزایش کراتین عضلات و حذف مواد سمی را می توان از مزایای استفاده از این محصول دانست. نحوه و زمان مصرف کراتین پودر 3000 یورو ویتال 250 گرمی به این صورت است که در دوره بارگیری باید روزانه 5 گرم از این مکمل را در 4 وعده غذایی مختلف و در هر وعده غذایی مصرف کنید. برای بهترین نتیجه، می توانید این مکمل را یک وعده با معده خالی، یک وعده دو ساعت قبل از تمرین، یک وعده نیم ساعت بعد از اتمام باشگاه و آخرین وعده غذایی قبل از خواب مصرف کنید. اما در طول دوره نگهداری، فرد باید هر روز 2 تا 5 گرم از این مکمل را مصرف کند. بهترین زمان استفاده از این مکمل در دوره نگهداری آن می باشد که نصف مکمل روزانه را ۲ ساعت و نیم قبل از تمرین و مابقی را ۲ ساعت بعد از تمرین مصرف کنید.

 

پودر سی ام تری گلد کر لاین ترک نوتریشن 250 گرمی

پودر 250 گرمی CM Tri Gold Cur Line Track Nutrition به عنوان یکی از بهترین و با کیفیت ترین مکمل های ورزشی شناخته می شود و افراد زیادی در سراسر دنیا از این محصول استفاده می کنند. این کراتین حاوی تری کراتین مالات کریستالی خالص و بتا آلانین است. برای افرادی که قصد شرکت در ورزش های با قدرت و سرعت بالا را دارند، استفاده از این محصول بسیار مناسب خواهد بود. افزایش قدرت عضلانی، افزایش رشد عضلانی، مناسب بودن برای تمرینات فشرده، کاهش خستگی، کاهش چربی بدن، تقویت سیستم ایمنی و بدون کالری بودن را می توان از مهم ترین مزایای استفاده از 250 گرم پودر CM Tri Gold Cur Line Track Nutrition دانست. . علاوه بر این، این محصول برای گیاهخواران مناسب است. روش استفاده از 250 گرم پودر CM Tri Gold Care Line Turk Nutrition به این صورت است که ورزشکار 1 وعده (3.5 گرم) از مکمل را با 250 تا 300 میلی لیتر آب ترکیب کند. استفاده از این پودر روزانه و هر روز در 2 وعده می باشد. در روزهای تمرین اولین وعده غذایی با معده خالی و وعده دوم 30 دقیقه قبل از شروع تمرین مصرف شود. در روزهای غیر تمرینی، بهترین زمان مصرف یک وعده بعد از بیدار شدن از خواب و یک وعده بین وعده های غذایی یا قبل از خواب است.

پودر کراتین 3000 آپوویتال 250 گرمی

پودر کراتین آپوویتال 3000 250 گرمی از سری محصولات آپوویتال می باشد. آپوویتال در لیست بهترین برندهای کراتین بدنسازی قرار گرفته و در تولید این محصول بسیار موفق عمل کرده و توانسته رضایت بسیاری از افراد را جلب کند. مصرف این مکمل عضله سازی را افزایش می دهد و به بافت عضلانی بدن کمک می کند. از طرفی مصرف این مکمل برای ورزشکاران منجر به افزایش قدرت عضلانی خواهد شد. آپوویتال کراتین 3000 توانایی بدن در انتقال اکسیژن به عضلات را افزایش می دهد و آستانه بی هوازی را افزایش می دهد. به دلایل ذکر شده، پودر کراتین آپوویتال 3000 250 گرمی یکی از بهترین مکمل ها برای بهبود عملکرد ورزشی محسوب می شود. برای استفاده از این پودر و دیدن اثربخشی آن کافی است 3.5 گرم پودر را در 300 میلی لیتر آب حل کرده و هر روز بنوشید.

 

 پودر کراتین مونوهیدرات رانتک 300 گرم

استفاده از پودر کراتین مونوهیدرات رانتک 300 گرمی برای افرادی که به دنبال بهترین برند کراتین بدنسازی هستند بسیار مناسب است. این محصول به عنوان یکی از بهترین مکمل های ورزشی شناخته می شود و استفاده از آن فواید زیادی برای افراد به همراه دارد.

بازسازی و بهبود عملکرد عضلات، افزایش قدرت و استقامت عضلات را می توان از مهمترین مزایای این محصول دانست. روش استفاده از این پودر به این صورت است که فرد باید روزانه 4 وعده و 5 گرم پودر استفاده کند. بهترین زمان مصرف این مکمل بعد از بیدار شدن از خواب، قبل از تمرین، بعد از تمرین و قبل از خواب است.

برای مشاهده و خرید انواع قرص تقویت جنسی مردان با کیفیت بالا از داروخانه اینترنتی داروچی روی لینک زیر کلیلک کنید.

 

https://darochi.com/product-category/types-of-supplements/men-supplements/mens-sexual-enhancement/

پودر کراتین میوژنیک 400 گرم

در بررسی بهترین برند کراتین بدنسازی پودر کراتین 400 گرمی Myogenics را نمی توان نام برد. این محصول گزینه بسیار مناسبی برای افرادی است که به دنبال خرید مکملی با کیفیت و اقتصادی هستند. پودر کراتین 400 گرمی میوژنیک نسبت به خواصش قیمت بسیار پایینی دارد و ارزش خرید دارد. از جمله مهم ترین ویژگی های این محصول می توان به افزایش حجم عضلانی، افزایش کارایی عضلانی، افزایش قدرت سیستم ایمنی، خلوص بالای 99 درصد، افزایش سطح هورمون رشد، افزایش سنتز پروتئین و تأثیر آن در مدت زمان بسیار کوتاه اشاره کرد. مقدار و مدت مصرف این مکمل با توجه به مدت نگهداری و مدت شارژ متفاوت است. در دوره بارگیری باید 4 وعده غذایی و 1 فنجان از این پودر را با هر وعده غذایی مصرف کنید. در طول نگهداری، میزان مصرف به دو وعده کاهش می یابد. برای بهترین نتیجه، مصرف این پودر یک بار قبل از تمرین و یک بار بعد از تمرین توصیه می شود.

 

 پودر کراتین مونوهیدرات MX تری 500 گرم

MX Tri Creatine Monohydrate 500 گرمی یکی از موثرترین و کارآمدترین انواع مکمل های ورزشی است و در لیست بهترین کراتین های بدنسازی قرار دارد. مصرف این محصول باعث افزایش ذخایر فسفوکراتین در عضلات می شود و به فرد امکان می دهد فعالیت های قدرتی و شدید را راحت تر و بهتر انجام دهد. از مهمترین مزایای این محصول می توان به افزایش قدرت عضلانی، بهبود خون رسانی و افزایش حجم عضلانی اشاره کرد. برای استفاده از این مکمل کافی است روزانه 5 گرم در دو وعده غذایی مصرف کنید. برای بهترین نتیجه، مطلوب است که زمان مصرف خود را قبل و بعد از تمرین مشخص کنید.

پودر کراتین مونوهیدرات فانتوم نوتریشن 300 گرم

کراتین مونوهیدرات 300 گرم تغذیه یکی از محصولات بدنسازی است که استفاده از آن باعث افزایش توانایی بدن در انتقال اکسیژن به عضلات می شود. علاوه بر این، این محصول آستانه بی هوازی (AT) را افزایش داده و نقش مهمی در افزایش استحکام دارد. استفاده از پودر کراتین مونوهیدرات فانتوم نوتریشن 300 گرمی باعث فعالتر شدن متابولیسم فرد و افزایش سایز و قدرت عضلات می شود. از آنجایی که استفاده از این محصول فواید زیادی به همراه دارد، امروزه افراد زیادی آن را به عنوان بهترین برند کراتین برای بدنسازی معرفی می کنند. برای استفاده از این محصول کافی است 5 گرم را با 300 میلی لیتر آب میوه مخلوط کرده و بنوشید.

پودر کراتین مونوهیدرات کارن 300 گرم

امروزه بدنسازان کارن را بهترین برند کراتین در بدنسازی می دانند. محصول تولیدی این برند از مواد اولیه مرغوب و با استفاده از آخرین تکنولوژی روز و مطابق با استانداردهای جهانی ساخته شده است. استفاده از پودر کراتین مونوهیدرات 300 گرمی کارن برای افزایش عملکرد و استقامت ورزشکاران بسیار مناسب است و افراد می توانند از آن برای افزایش قدرت عضلانی استفاده کنند. تحریک تولید پروتئین عضلانی، بهبود عملکرد افراد در ورزش های سریع، عضله سازی و غیره. را می توان از مهمترین مزایای این محصول دانست. برای مصرف این محصول در دوره بارگیری، 4 تا 5 وعده 5 گرم پودر را با آب یا آب میوه مخلوط کرده و مصرف کنید. در طول مدت نگهداری، مصرف هر بار 1 تا 2 وعده و 5 گرم از این پودر ضروری است.

 

پودر کراتین مونوهیدرات پگاه اولترا پاور 300 گرم

پودر کراتین مونوهیدرات پگاه اولترا پاور 300 گرمی نیز به دلیل کیفیت بسیار خوب در لیست بهترین برندهای کراتین بدنسازی ایران قرار گرفته است. این محصول تاثیر سریعی دارد و افراد از همان روزهای اول استفاده متوجه نتیجه آن می شوند. کمک به عضله سازی و حفظ سلامت عضلات، افزایش متابولیسم، رفع خستگی، افزایش ظرفیت هوازی و غیره. از مهمترین مزایای استفاده از این محصول می باشد. برای استفاده از این مکمل کافیست روزی 4 بار 5 گرم از آن را با آب مخلوط کرده و سپس بخورید.

جمع بندی

کراتین به عنوان یکی از مکمل های ورزشی ضروری برای ورزشکاران و به ویژه افرادی که بدنسازی انجام می دهند، شناخته می شود. مصرف کراتین می تواند کیفیت و کارایی ورزشکاران را به میزان قابل توجهی افزایش دهد و به آنها در رسیدن به اهداف خود در سریع ترین زمان ممکن کمک کند. از آنجایی که امروزه کراتین های زیادی در بازار موجود است، پیشنهاد می کنیم با مطالعه و تحقیق کافی در مورد این محصولات بتوانید بهترین کراتین بدنسازی را برای خود بیابید. توجه داشته باشید که تمامی کراتین های مورد نظر خود را می توانید در داروخانه اینترنتی داروچی سفارش دهید تا در اسرع وقت و با قیمتی کاملا اقتصادی و رقابتی برای شما ارسال شود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.